4 avril 2009

Αρκουδάκια και Γατάκια - 1 -

*
Είχα απο την αρχή υποπτευθεί τα δυο γατιά της γειτόνισσας. Αυτά εξαφάνιζαν τα αρκουδάκια μου! Πως τα υποπτεύθηκα τα τρομερά ζωντανά; Μα, κάθε φορά που η γειτόνισσα τα έφερνε στο διαμέρισμα μου για να παίξουν τα καημένα, να ξεσκάσουν, όπως έλεγε, να γίνουν πιο κοινωνικά βρε παιδί μου, να τριφτούν παντού, να ξύσουν όλες τις ευάισθητες επιφάνειες με τα κοφτερά τους νυχάκια, κάθε φορά που συνέβαιναν αυτά, λέμε, έλειπε στο τέλος κι ενα αρκουδάκι! Κι αυτό με εξόργιζε! Και το γεγονός οτι γούσταρα μέχρι εγκεφαλικού τη γειτόνισσα με σκότωνε πριν απο την ώρα μου καθως ηταν αδύνατο να την πείσω να μη φέρνει τα γατάκια της στο διαμέρισμα τα απογεύματα που καταδεχόταν να πιεί τον καφέ της μαζί μου. Της το ' πα μια, της το 'πα δυο και στην τρίτη που πήγα κάτι να προσθέσω μου έκοψε τη φορά με μιαν αρνηση κάθετη και αμετάκλητη. Χωρίς την Ωραία και τον Μοιραίο σήμαινε καφέ χωρίς εκείνη. Το τόνισε αυτό, έτσι και με ύφος σκληρό, σα να της είχα ζητήσει να αφήσει για λίγο το παιδί της. Ηταν παράξενη η γειτόνισσα αλλα αυτή η παραξενιά της έδινε το μοιραίο ειδικό βάρος στην ακαταμάχητη γοητεία της. Ετσι είχα υποκύψει, είχα παραδοθεί στα θέλγητρα της αφήνοντας τα γατιά της να λεηλατούν τα αρκουδάκια μου. Αναγκάστηκα να κλειδώσω τα πιο αγαπημένα και τα ακριβά στη ντουλάπα. Οσα μπορούσα να κρύψω σε συρτάρια τα καταχώνιασα ενω τα μεγάλύτερα, που τα γατιά δε μπορούσαν να αρπάξουν και να σύρουν μέχρι το διαμερισμά της όπου τα έρριχαν στη λεκάνη και τραβούσαν το καζανάκι -αποδείχτηκε αργότερα αυτό...- τα μεγαλύτερα αρκουδάκια τα έστηνα στο κέντρο του σαλονιού σαν τείχος για να καλυφτούν πίσω τους τα μικρότερα που δεν πρόφταινα να απομακρύνω καθως πολλές φορές οι επισκέψεις της γειτόνισσας ήταν ξαφνικές...
(Συνεχίζεται)

Πρώτο Επεισόδιο
απο τη νέα σειρά του Telepoor
"Αρκουδάκια και Γατάκια"
μη χάσετε το δεύτερο Επεισόδιο

Aucun commentaire: